Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Rejestry, ewidencje i archiwum

Gminny Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Łubnianach prowadzi następujące rejestry i ewidencje:

  • rejestr umów;
  • rejestr zarządzeń Dyrektora Gminnego Zespołu Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Łubnianach.

Dane zawarte w ww. rejestrach udostępniane są na wniosek, w ramach dostępu do informacji publicznej.

Zasady przygotowania oraz obiegu dokumentów w Gminnym Zespole Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Łubnianach określają przepisy kancelaryjno – archiwalne.

Składnica akt działa na podstawie Instrukcji, która określa organizację i zakres działania składnicy akt w GZEAS oraz zasady i tryb postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną powstającą w związku z działalnością GZEAS.